Категории
 
 
 
 
 

Общи условия

1. В момента, в който поръчате стоки в този онлайн магазин, покупната цена е посочена до всеки един продукт. Покупната цена винаги е посочена с ДДС. Цените, посочени на уебсайта www.znackovyshop.sk, важат изключително за покупки чрез онлайн магазина.

2. АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКАТА - Имате възможност да анулирате поръчка само по време докато не Ви е потвърдена от нас. След това ще се счита за обвързваща. Благодарим ви, че предварително мислите за това какво трябва да купите, за да не се създават излишни проблеми.

3. Собствеността на стоките преминава към купувача чак след тяхното получаване и плащане.
Когато получавате стоките, винаги проверявайте дали опаковката не е повредена. В случай на повреда на опаковката или продукта, свържете се с нас незабавно по имейла sales@bondie.eu

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

1. След приемане на Вашата поръчка (счита се за предложение за сключване на договор за покупка), ще Ви изпратим стоката възможно най-скоро, но не по-късно от 4-5 работни дни, естествено това не важи ако до продукта има посочена информация, че трябва да се поръча или по-дълъг срок за доставка, която зависи от отделните доставчици и ние нямаме възможност да повлияем върху срока за доставка. При поръчката с повече продукти, се стремим да изпратим стоките наведнъж, но ако има по-дълъг срок за доставка на някои от продуктите, поръчката ще се обработва постепенно, първо стоките налични на склада и след това поръчаните стоки.

2. Вашата поръчка (счита се за предложение за сключване на договор за покупка) ще потвърдим по време на работните дни по имейла или по телефона в срока на 7 часа от приемането ѝ, след потвърждението от нас ще се счита поръчката като сключен договор за покупка. Поръчката може да анилирате само до тогава, докато не я потвърдим от нашата страна.

3. Ние си запазваме правото да променим времето за доставка (преди да потвърдим сключването на договора за покупка). Ако доставчикът не отговаря на датата на доставка / по причина на различни неочаквани събития /. Ние обаче ще ви информираме за това незабавно. Нашата цел е да предоставим истинска информация. След няколкогодишен опит знаем, че може да се случи, че доставчикът не спазва договорената дата на доставка.
Например, когато чуждестранна компания не е в състояние да изпълни обещаните срокове на търсеното. Ако това се случи, ние ще се свържем с вас незабавно и ще ви предложим всички налични решения, като ви предоставим цялата налична информация, за да може да решите как да продължите с вашата поръчка.

4. ЛИЧНО ПОЛУЧАВАНЕ на стоката във физически магазин:
Оператор на онлайн магазина znackovyshop - не предлага възможност да си вземете стоката от него лично, защото е само онлайн магазин и няма физически магазин.

РАЗХОДИ ЗА ДОСТАВКА

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА само в СЛОВАКИЯ, DPD куриер, Zásielkovňa SK, Доставка в чужбина по взаимно договаряне.

МЕТОД НА ПЛАЩАНЕ

1. Наложен платеж, 2. предварително плащане с превод по банков път

ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Потрeбитeлят (физичeско лицe, коeто при сключванeто и изпълнeниeто на потрeбитeлски договор нe дeйства в рамкитe на прeдмeта на своята търговска дeйност или друга бизнeс дeйност), по смисъла на чл. 3 от Закон № 102/2014 в Сборника от законитe, за защита на  потрeбитeлитe при продажби от врата до врата и дистанционни продажби, има право да сe откажe от договора, бeз да посочва причината, в 14-днeвeн срок от дeня на получаванe на стока, като e длъжeн да ни увeдоми прeдваритeлно по имeйл (info@bondie.eu), или в писмeна форма, рeсп. чрeз записванe на друг траeн носитeл, в противeн случай имамe право да нe приeмeм пратката. Ако договорът e сключeн устно, всяко ясно формулирано изявлeниe на потрeбитeля, изразяващо волята му за отказ от договора, e достатъчно за упражняванe на правото на потрeбитeля да сe откажe от договора. Ако връщатe стока в рамкитe на 14 дни от покупката, e нeобходимо да попълнитe формуляра за ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА, който можeтe да намeритe на нашия уeбсайт.

Стоката ще бъде приета от продавача след предварително съгласуване с клиента и след доставка на такива стоки. Стоката трябва да е ненарушена, пълна, не може да показва признаци на употреба, трябва да бъде в оригиналната опаковка, заедно с доказателството за покупка и цялата документация, която ви е доставена със стоките (т.е. гаранционен лист, инструкции за употреба, оригинална фактура). Стоката не може да бъде изпратена с наложен платеж – в този случай няма да е приета от нас.

След връщане и проверка на стоките, на клиента ще бъде възстановена пълната цена на стоката, сумата ще бъде изпратена не по-късно от 14 дни от датата на предаване на известието за отказ от договора. Продавачът на стоките се задължава да върне на клиента всички плащания, получени от него съгласно или във връзка с договора, включително разходите за транспорт, доставка и пощенски разходи и други разходи и такси. (разходите за връщане на стоките се поемат от клиента/купувача).

Ако случайно не ви пасва стоката, може и да я замените (за по-голям - по-малък номер), но ВНИМАВАЙТЕ! прилага се правило, че стоката не може да е носена, повредена и трябва да е върната за замяна в точно таково състояние както я получихте. Ако желаете да замените поръчаната стока трябва да ни информирате предварително - най-добре по имейла : (sales@bondie.eu) НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ СТОКАТА С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ !!!

Формуляр, отказ от договора може да си свалите  ТУК

АЛТЕРНАТИВЕН НАЧИН ЗА РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

  1. Уважаем потребител. Ако смятате, че сме нарушили вашите права или не сте доволни от начина, по който сме обработили вашата рекламация, моля, изпратете ни молбата си за поправяне на грешката на нашия имейл адрес: bondie@bondie.eu
  2. Ако ние отговорим на това искане отрицателно или не отговорим на него в рамките на 30 дни след изпращането му на посочения имейл адрес или няма да бъдете доволни от нашето решение, тогава въз основа на изменения закон № 102/2014 г. и Закон № 391/2015 относно алтернативното разрешаване на спорове, имате право на алтернативен (извънсъдебен) начин за разрешаване на спорове.
  3. Можете да изпратите предложението по начина, определен в съответствие с §12 от Закон 391/2015 Сб. зак.  Можете да използвате формуляра, за да изпратите предложение, шаблон който е наличен и на уебсайта на съответното министерство и във всички субекти за алтернативно решаване на спорове.
  4. Списък на субектите за алтернативно решаване на спорове към дата 10.4.2016 е тук: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Потребителят има право да избере към кой от тези посочени субекти за алтернативно решаване на спорове ще се обърне. 
  5. Адрес за подваване на жалбите в електронен вид към  Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  6. Субект за алтернативно решаване на спорове може да отхвърли предложението на потребителя, например:
  • ако измеримата стойност на спора не надвишава сумата 20 eur;
  • ако с оглед на всички обстоятелства е ясно, че алтернативното разрешаване на спорове би могло да бъде постигнато само с прекалено много усилия и т.н..
  1. Потребителят може да подаде жалба и чрез платформата на алтернативното разрешаване на спорове RSO, която е достъпна онлайн: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Тук потребител шивеещ в ЕС може да подаде жалба срещу търговец със седалище в ЕС.
  2. Разходите, свързани с алтернативното разрешаване на спора, се поемат от всяка от страните по спора отделно, без възможност за възстановяване.

Пожелаваме Ви приятно пазаруване...

 
 
 
Вие сте посетили
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пълна (десктоп) версия